Mobil Avanza Guna Sewa Kereta di Padang

Mobil Toyota Avanza di Sewa Kereta Padang

Sewa Kereta di Padang merupakan perkidmatan Sewa Transportasi untuk masa percutian ke Padang Bukittinggi. Harga Murah Sewa Kereta dapat menghantarkan Anda pusing-pusing selama berada di Bandar Padang ini.

Toyota Avanza merupakan mobil mpv, yang paling disenangi oleh pelancong, dengan kapasitas mobil dapat menampung 05 - 07 Orang, Mobil Avanza di Sewa Kereta Padang ini memang menjadi favorite kereta yang sering digunakan. Kereta Avanza mempunyai bahan bakar minyak yang sangat irit dan ramah lingkungan, dengan fasilitas yang ada didalamnya seperti AC (Air Conditioner), Audio, Video CD, Charger Hp, dan lain-lainya.

Kereta Sewa di Padang guna Toyota Avanza merupakan salah satu pilihan untuk melancong ke Padang Indonesia dengan Harga Bajej dan Pemandu ramah. Untuk Anda ketahui, Pemandu yang bertugas adalah 100% Muslim dan pastinya juga bisa menghantarkan Anda untuk shalat berjamaah ke Masjid terdekat lokasi lawatan.

Maklumat Sewa Kereta di Padang Guna Mobil Toyota Avanza Adalah:



Harga Sewa Kereta Avanza di Padang:
Rental Price : 180 RM/Day
Include : Mobil, Pemandu, Petrol, Bilik dan Parkir.
Exlude : Ticket Masuk Wisata, Makan Pemandu, Perjalanan luar Provinsi.

Sewa Kereta Padang Guna Mobil Avanza menjadi transportasi Pelancongan ke Padang Indonesia yang ingin menikmati suasana bercuti dengan keluarga, teman dan kerabat. Kereta Avanza sangat kuat dan tangguh disegala medan jalan, Baik jalan berbatu-batu, jalan mendaki, dan perjalanan jauh sekalipun.

Tidak perlu pusing lagi, putuskan saja Sewa Kereta di Padang Indonesia menggunakan Mobil Avanza yang sudah terjamin dan tangguh untuk melengkapi indahnya masa Pakej Percutian Padang Bukittinggi Indonesia.

2 komentar:

  1. berapa harga sewa kereta avanza bukittinggi padang 7/12/19 3.45ptg hingga 10/12/19 bagi pakej lengkap

    BalasHapus
  2. hallo, bisa di WhatsApp ke Nomor +6282283910000..

    BalasHapus