Shooping Kain di Padang Indonesia

Shopping Kain di Padang Indonesia

Percutian Padang sambil Shopping Kain di Padang Indonesia, Penuhkan saku anda untuk melabur sekehendak hati. Tempat Shopping Kain banyak pilihan, mulai dari tempat yang terkenal di kalangan pelancong terutamanya dari pada Malaysia. Untuk makluman kepada sesiapa yang masih belum sampai ke Padang, Bukittinggi, disini sangat banyak tempat pusat beli belah yang murah dan bermutu tinggi.


Tempat Shopping Kain di Padang Bukit tinggi

Kain Sulaman Khas Bukit tinggi

Bercuti ke Padang Indonesia tidak lengkap rasanya kalau tidak ada waktu untuk shopping kain, pelbagai jenis kain dijual disini, biasanya yang dijual adalah Kain Sulaman Khas Padang, dan pastinya akan buat Akak-akak rambang mata ke tu nak pilih kain yang sesuai selera. Tidak hanya itu saja, butik disini menjual baju batik, kain pasang, telekung, dan ada juga baju lelaki yang bercorak batik. 


shopping kain di padang indonesia

Tempat Shopping Kain di Padang Indonesia, mempunyai kain sulam cantik dan menarik, dengan hasil sulaman di Bukit tinggi sangat berkualiti. Bagi pelancong juga dapat singgah di kedai kain sulam yang berbeza, walaupun tak cukup waktu memilih di siang hari, bisa juga singgah di waktu malam hari.

Tempat Shopping ini, mempunyai bordiran yang seronok dengan pelbagai jenis kain sulam, batik sarung lemang dan telekung. Betullah, batik sarung di sini halus mulus, dan serasa hati hendak beli membeli banyak batik sarung di tempat ini.

Bagi Akak-akak yang hendak melancong ke Padang Indonesia, dan mau cari tahu informasi apa nama kedai sulam ini, jangan risau, Ghaisan Tour & Travel memang pakar tentang kedai kain sulam di Bukit tnggi Padang. Dengan pelbagai lawatan dan tempat shopping menarik akan kita singgahi hingga habis masa waktunya.

Jangan risau Akak dan Abang untuk Percutian ke Padang Indonesia, karena kami akan selalu siap memberikan yang terbaik, mulai dari lawatan menarik, tempat makanan yang enak, tempat shopping, voucher hotel, dan kereta van atau bas persiaran padang bukit tinggi, dan Anda hanya perlu penuhkan poket sama ada dengan mata wang IDR atau RM.

Sesiapa yang berhasrat hendak Shopping Kain di Padang Indonesia dengan menggunakan Pakej Percutian Padang Bukittinggi, boleh menghubungi Ghaisan Tour & Travel melalui Facebook Riki Aprius atau boleh juga hubungi Handphone +6282283910000, WhatsApp +6282283910000.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar