Van Kia Pregio Guna Sewa Kereta Padang Indonesia

Van Kia Pregio di Sewa Kereta Padang Indonesia

Kereta Sewa di Padang Guna Van Kia Pregio merupakan salah satu pilihan untuk Melancong ke Padang Indonesia. Kia Pregio merupakan salah satu Kereta Van yang terfavorite digunakan untuk Pakej Percutian Padang, selain harga sewa murah, mobil ini juga dapat menampung jumlah penumpang hingga 12 orang sekaligus.

Van Kia Pregio ini sangat cocok bagi Abang dan Akak untuk melancong bersama keluarga tercinta dengan Harga Bajej. Pakej Padang Bukittinggi merupakan pilihan tempat pelacongan yang terbaik. Selain udaranya sejuk, kulinernya sedap, budaya dan sejarahnya sangat diminati oleh negara tetangga pada umumnya, seperti Malaysia, Brunei Darussalam dan lainnya.

Sewa Kereta Padang Guna Van Kia Pregio menjadi transportasi yang dapat menghantarkan dan mengangkut penumpang dalam jumlah banyak, selain itu Kereta Van Pregio sangat nyaman dan harga sewa pun sangat terjangkau, serta tidak membuat isi kantong saku tidak robek. Dengan dipandu dengan supir muslim 100% akan membuat Abang dan Akak lebih nyaman selama menikmati Pakej Percutian Padang.

Maklumat Sewa Kereta di Padang Indonesia guna Van Kia Pregio adalah:
Van Pregio Guna Sewa Kereta Padang Indonesia
Harga Sewa Kereta Van Pregio di Padang
Rental Price : 225 RM/Day/12 Hours
Include : Mobil, Pemandu, Petrol, Bilik dan Parkir
Exclude : Makan pemandu, Ticket Masuk Wisata dan Perjalanan Diluar Provinsi

Kereta Sewa di Padang dengan Van Kia Pregio sangat cocok bagi Abang dan Akak yang membawa keluarga, saudara, teman dan rekan kerja untuk dapat menikmati Pakej Percutian Padang Bukittinggi dengan Harga Bajej dan pelayanan maksimal. Para Pelancong yang datang ke Padang Indonesia selalu membutuhkan Kereta Sewa, Pastinya yang dapat menampung orang dalam jumlah banyak dan harga sewa terjangkau.



Bagi Abang dan Akak yang ingin melakukan reservasi pembookingan Van Kia Pregio di Sewa Kereta Padang, caranya cukup mudah, Anda cukup hantarkan WhatsApp ke +6282283910000 atau Call ke +6282283910000 dan silahkan bertanya-tanya dan booking kereta sewa di padang indonesia sesuai dengan kebutuhan dan jumlah penumpangnya.

Tunggu Apalagi? Segera booking Van Pregio Guna Sewa Kereta Padang Indonesia..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar