Pakej Percutian Padang Bukittinggi Indonesia

Pakej Percutian Padang Bukittinggi Indonesia

Pakej Percutian Padang Bukittinggi
Pakej Percutian Padang Bukittinggi merupakan pakej pelancongan yang datang ke Sumatera Barat Indonesia. Pakej Percutian sering juga disebut Pakej Lawatan untuk berkunjung ke Padang. Sumatera Barat sangat erat hubungannya dengan Negara tetangga kita yakni Malaysia. dengan jarak tempuh 1 jam dari Kuala Lumpur dan memiliki sedikit persamaan budaya.

Pakej Percutian Padang Indonesia sangat menarik bagi para pelancong yang hendak melawat, dengan suasana alam yang indah, dan banyaknya pilihan tempat-tempat menarik tentunya. adapun tempat yang harus dikunjungi oleh pelancongan yang hendak bercuti selain Padang Bukittinggi, khususnya Sumatera Barat adalah batusangkar, solok, painan, pesisir selatan, payakubuh, danau maninjau, danau singkarak, danau kembar dan lain-lainnya.

Pakej Percutian Padang yang tersedia disini tidak hanya saja lawatan ke tempat wisata menarik saja, akan tetapi juga mengunjungi pusat souvenir dan hasil kerajinan, seperti kain sulaman, kain bordiran, songket, kain telekung, mukenah, sajadah, dan ukiran kayu khas daerah. Sumatera Barat memang mempunyai kekayaan alam yang sempurna, mulai dari pergunungan indah, tasik yang cantik, pulau-pulau yang menyejukan mata, dan wisata kuliner yang sedap.

Pakej Jimat Percutian Padang Bukittinggi sering terpusat di Kota Bukittinggi yang merupakan bandar pelancongan ke Padang Bukittinggi Indonesia dengan udara sejuk, juga mempunyai destinasi wisata menarik lainnya seperti lobang jepang, ngarai sianok, jembatan great wall, desa koto gadang, kota tua, china town, jam gadang, benteng for de cock, dan di Bandara Padang mempunyai pantai yang cantik dan pulau yang indah.

Pakej Percutian Padang yang kami tawarkan mulai dari Pakej 6D5N, 5D4N, 4D3N, 3D2N, 2D1N dan One Day Tour. Percutian ke Padang akan ditemani oleh driver atau pemandu profesional dan ramah. Dengan destinasi menarik dan dapat disesuaikan dengan keinginan dan coust anda. Pakej Murah ke Padang juga bisa dapatkan Voucher Hotel, Sewa Kereta di Padang, Sewa Bas, Sewa Van, atau Sewa Minibus dengan kondisi bersih, dan pemandu yang sangat bersahabat.

Itinerary Pakej Percutian ke Padang Bukittinggi dapat di sesuaikan dengan jadwal kedatangan dan keberangkatan costumer yang hendak bercuti. Untuk mendapatkan harga pakej murah padang bukittinggi kami akan menjelaskan secara detail agar anda yakin untuk menggunakan jasa kami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar